Ďalšie riešenia
Samozrejmosťou sú u nás nádherné (a responzívne) webstránky. Vieme zapracovať aj externé API prepojenia (napr. na Booking.com a iné systémy rezervovania), doplniť automatické kalkulácie, ticketing a mnohé iné. Vieme /takmer/ všetko!
Responzívne webstránky
Je možné mať krásnu internetovú stránku, ktorá sa parádne zobrazuje aj na mobilných zariadeniach a pritom na ňu neminúť tisíce eur? Je to možné a vieme za Vás vyriešiť aj túto úlohu.
A) Webstránka zo šablóny:
Existuje tisíce šáblon, na ktorých je možné "postaviť" Váš web (v odbornej terminológii "Frontend" - teda to, čo uvidí návštevník Vášho webu). Pripraviť webovú stránku (Frontend) zo šablóny je najlacnejšie a najrýchlejšie riešenie, avšak musíte robiť kompromisy (upraviť vieme samozrejme všetko, ale ak by z pôvodnej šablóny neostal ani "kameň na kameni", potom sa stráca hlavná výhoda "šablónového" riešenia - priaznivá cena). Cena takéhoto riešenia sa pohybuje od 800 do 1200 eur (v závislosti od toho, koľko zásahov a úprav chcete robiť vo vybranej "šablóne").
B) Webstránka s grafikou na mieru:
Viete presne čo chcete a nenašli ste podobnú šablónu? Alebo chcete, aby bol Váš web unikátny a záleží Vám na úplne každom detaile? V poriadku, za približne 1500 až 2500 eur Vám vieme spraviť graficky unikátny web (Frontend) úplne na mieru a presne podľa Vašich požiadaviek. Konečná cena unikátneho dizajnu webstránky je závislá najmä na tom, ako presne viete, čo chcete (najdrahší grafický dizajn webstránky začína slovami "chcem iba, aby bola webstránka pekná").
Samozrejmosťou Vášho nového webu je aj "Backend" - teda administrátorske rozhranie, pomocou ktorého si viete meniť texty, obrázky, názvy podstránok a pod. Meniť si viete v podstate všetko a bez našej pomoci.
Externé prepojenia pomocou API
Váš nový systém vieme prepojiť s akýmkoľvek externým systémom, pokiaľ ponúka možnosť tzv. API spojenia. Takéto spojenie je štandardom pri veľkých rezervačných portáloch (Booking, Amadeus, Galileo, RentalCars a iné), poisťovniach (napr. Union), leteckých spoločnostiach alebo cestovných agentúrach.
Ak napríklad spolupracujete s poisťovňou Union a ponúkate svojim klientom ich produkty (cestovné poistenie, poistenie storna a iné), vystaviť poistenie môžete jedným klikom priamo z Vášho systému, bez potreby prihlasovania sa do systému Union.
Pokiaľ ste vlastníkom hotelu/penziónu, tak pri zakúpení pobytu vo Vašom rezervačnom systéme odošle Váš systém túto informáciu aj napr. do Booking-u a izbu obsadí aj tam. Potom vy alebo vaši zamestnanci nemusíte ručne upravovať počet voľných kapacít a nestane sa Vám tzv. "overbooking".
API prepojenia s iným systémom majú význam vtedy, ak potrebujete eliminovať prácnosť a chybovosť pri duplicitnom zadávaní údajov klienta. API prepojenia naopak neodporúčame (najmä pre časovú náročnosť ich implementácie), pokiaľ by Vám ušetrili iba minimum času - vždy si s Vami prejdeme náklady vs. prínosy a odporúčime Vám, či takéto riešenie má pre Vás zmysel.
Automatické kalkulácie
Potrebujete klientovi vypracovať cenovú ponuku? Stačí ak klient vyplní všetky potrebné údaje a systém vygeneruje kalkuláciu za Vás. Kalkulácie je možné spraviť aj dvojkrokovo (teda klient vyplní údaje a Vy ich skontrolujete a potvrdíte), pokiaľ je predpoklad, že Vaši klienti môžu pri vyplňovaní údajov spraviť chybu alebo potrebujete prípadnú kalkuláciu posúdiť osobitne (podľa vyťaženosti, náročnosti projektu, zaujímavosti zákazky a pod.).
Príklad z praxe: vytvorili sme systém, ktorý automaticky vypĺňa údaje klientov do amerických daňových formulárov (1040 NR-EZ a form VA 763), pričom systém robí aj základné výpočty (plus, mínus, krát, deleno) a vypočíta daňový základ klienta a klientov daňový nedoplatok (resp. preplatok). Pokiaľ klient s prepočtom súhlasí a rozhodne sa využiť ponúkané služby, postupuje do ďalšieho kroku (vytvorí si konto, elektronicky potvrdí zmluvu a systém zapíše IP adresu a časovú stopu, klient si vyberie typ služby a nakoniec mu systém vygeneruje faktúru a po úhrade faktúry klient obdrží vyplnené PDF daňové priznania s ďalším postupom). Celý proces prebieha úplne automaticky!
Hromadné zásielky na pošte
Ak posielate veľa zásielok poštou, možno Vám pomôže náš export pre ePodací hárok. Ako to funguje? Jednoducho si vytvoríte online konto na stránke Slovenskej pošty. V systéme Slovenskej pošty viete vytvárať tzv. ePodacie hárky, kde dopredu vypíšete údaje o príjemcoch a následne na poštu už iba zanesiete Vaše zásielky.
Aby sme Vám to maximálne uľahčili, údaje o ľubovoľných klientoch si budete môcť exportovať z Vášho systému do excel súboru, ktorý potom jednoducho vložíte do systému Slovenskej pošty a nemusíte strácať čas s prepisovaním adries klientov. Viac o systéme ePodací hárok nájdete TU.
Okrem zníženia chybovosti a ušetreného času Vás Slovenská pošta odmení nižšími poplatkami pri využití ePodacieho hárku.
TICKETOVACÍ SYSTÉM
Do Vášho nového systému vieme zapracovať aj túto super funkcionalitu - ticketing systém. Čo to je? Pokiaľ došlo k udalosti, o ktorej potrebujete informoať Vašich kolegov (napr. poškodené firemné auto, dôležité spoločné stretnutie s klientom, urgentný servisný výjazd ku klientovi a pod.) vytvoríte tzv. "ticket", čo v preklade môžeme nazvať ako úlohu. Pri tvorbe úlohy sa k nej priradia aj riešitelia a klienti (klient však úlohu nevidí a nevie o nej, je k nej len priradený pre ľahšiu identifikáciu), priorita (napr. vysoká, priemerná, nízka) a prípadne aj kategória (napr. telefonát, porucha, záujem o služby).
Akonáhle sa úloha vyrieši, v systéme ju zamestnanec Vašej firmy uzavrie. Pokiaľ je úloha v riešení, resp. ide o zložitejšiu /tímovú/ úlohu, všetci priradení zamestnanci môžu pridávať komentár, pričom notifikácia na nový komentár príde priradeným zamestnancom aj na e-mail (resp. pri pridávaní komentáru má možnosť autor komentáru zvoliť, komu príde aj e-mailová notifikácia).
Takto je možné riešiť aj banálne úlohy (napr. "Volal pán Novák, zavolaj mu späť po skončení dovolenky") a nemusíte zamestnancovi písať e-mail - je to efektívnejšie (úlohu musí zamestnanec uzavrieť a teda viete, že je vyriešená) a máte dokonalý prehľad o činnosti Vašich zamestnancov.
Úlohy môžete zviditeľniť aj pre klientov, aby mali prehľad o Vašich službách (napr. servisné zásahy, školenia, konzultácie) a o úlohách a rýchlosti ich vyriešenia.
TIMER
Možno sa Vám stáva často, že pri telefonáte Vám klient povie "momentálne nemôžem hovoriť, skúste mi zavolať za hodinu". Zapracujete sa, na stretnutie príde iný klient a na telefonát "o hodinu" jednoducho zabudnete. Preto Vám ku každému klientovi vieme pridať funkcionalitu Timer - poznačíte si pri klientovi dátum a čas, kedy mu môžete zavolať, dopíšete poznámku a presne v stanovenom čase Vám systém pošle e-mail s upozornením na telefonát alebo inú poznámku.
Timer môžete využiť na čokoľvek. Môžete si poznačiť, aby ste klientovi večer nezabudli poslať zmluvu, alebo aby ste skontrolovali doplatenie faktúry, resp. aby ste klientovi nezabudli poslať cenovú ponuku. Timer má neobmedzené využitie a akonáhle si na neho zvyknete, bude ťažké si predstaviť lepší "pripomienkovač" :-)
Do databázy klientov Vám pridáme aj možnosť filtrovať si klientov s aktívnym timerom, aby bola Vaša práca ešte jednoduchšia a efektívnejšia.
Bezplatná konzultácia
Kontaktujte nás na matus@datateg.sk alebo na 0905 750 626 a dohodnite si s nami bezplatnú konzultáciu. S radosťou Vám vysvetlíme, ako Vám nový (CRM) systém môže uľahčiť prácu, čo všetko dokáže vyriešiť a na testovacom systéme Vám ukážeme, ako to reálne funguje.