Fitness a záujmové krúžky

Online konto klienta a nákup členstva, prihlasovanie na udalosti, newsletter, uvítacie kupóny. Pre viac info treba len kliknúť na obrázok.

Evidencia klientov

Ako prvé Vám vytvoríme niekoľko databáz klientov. Môže to byť napríklad databáza klientov:

  • s aktívnym členstvom (ak je možné kúpiť časové vstupné),
  • s nevyčerpaným kreditom (ak sa klienti prihlasujú na cvičenia a tým sa im odčerpáva kredit alebo vstupy)
  • ktorým vypršalo členstvo a/alebo nemajú zakúpený kredit

Ku klientom môžete pridávať aj špecifické údaje, ako napríklad dátum narodenia dieťatka (ak ide o cvičenia pre malé deti - aby ste nepísali e-mailovú ponuku matkám so staršími deťmi, ak chcete propagovať cvičenia pre deti do 3 rokov), meno klienta (systém môže generovať napr. darčekové kupóny), bydlisko a pod.

Vytvoríte si databázu klientov, ktorých si rozdelíte do jednotlivých segmentov (dôležitých z pohľadu predaja a marketingu), aby ste mohli jednoduchšie zacieliť marketingovú komunikáciu.

Konto klienta

Každý klient bude mať vytvorené jednoduché online konto, kde si bude môcť overiť stav svojho účtu (napr. zostávajúce kredity, platnosť časovej vstupenky, zostávajúci počet vstupov a pod.), dokúpiť nové kredity/časovú vstupenku/vstupy alebo sa prihlásiť na voľné termíny cvičenia, pokiaľ ide o skupinové cvičenia s lektorom.

Prihlásenie do online konta bude veľmi jednoduché a klienti dostanú úvodnú notifikáciu o vytvorení konta. Pre úvodné prihlásenie bude postačovať napríklad e-mail a dátum narodenia klienta a následne klient dostane možnosť zvýšiť si zabezpečenie svojho konta unikátnym heslom (alebo si ponechá dátum narodenia).

Konto klienta je responzívne aj na mobilných zariadeniach a je maximálne jednoduché, čo Vaši klienti jednoznačne ocenia a využívanie konta bude pre nich ľahké a intuitívne.

111

 

Online nákup členstva (resp. kreditov/vstupov)

Nákup časovej vstupenky/kreditov/vstupov vieme sprístupniť klientom online (platba kartou, bankovým prevodom alebo cez Paypal) alebo ak chcete, môžete povoliť iba hotovostné platby a pri platbe v hotovosti klientom jednoducho dopíšete kredit/časovú vstupenku/vstupy. Je len na Vás, aký spôsob si zvolíte.

Čerpanie kreditov/vstupov

Pokiaľ si klienti čerpajú kredity alebo vstupy, tak existujú dve možnosti ich čerpania:

  • prihlasujú sa na udalosť (napr. Yoga cvičenie, Cvičenie pre deti a pod.), kde im systém automaticky odpočíta určitý počet kreditov,
  • kredit sa im odpočíta pri vstupe (napr. vstup do Fitness centra).

Systém klientovi automaticky odošle e-mailové alebo SMS upozornenie, pokiaľ kredit klesne pod určitú (Vami nastavenú) úroveň.

Časové vstupenky

Pri čerpaní časových vstupeniek je to veľmi jednoduché. Klient si zakúpi časovú vstupenku a počas jej platnosti môže využívať Vaše služby. Je len na Vás, aké formáty časového vstupného zvolíte - klient si bude môcť kúpiť napr. týždenné, mesačné, štvrťročné alebo ročné vstupné. Ak budete chcieť, klient si bude môcť nastaviť aj platnosť "Od", teda nemusí si časové vstupné kupovať s platnosťou od dátumu zakúpenia, ale od ľubovoľného dátumu v blízkej budúcnosti.

Pri našich systémoch nie sú potrebné klientske karty a ani čítačky kódov. Jednoducho klientovu časovú platnosť overíte jedným klikom v databáze (napr. podľa mena a priezviska z občianskeho preukazu) a hneď uvidíte zelený resp. červený stav (vstup povolený / nepovolený).

Prihlasovanie na udalosti

Pokiaľ ide o cvičenie, ktoré je obmedzené počtom osôb (napr. Yoga, Cvičenie pre deti, Jumping a pod.), od klientov sa štandardne vyžaduje prihlásenie vopred. Pokiaľ robíte prihlasovanie bez akéhokoľvek systému, tak viete, aké časovo náročné je klientom (obratom) potvrdiť prihlásenie, sledovať kapacitu alebo odhlasovať klientov, pokiaľ sa cvičenia nemôžu zúčastniť.

Do Vášho systému Vám s radosťou dopracujeme aj modul "Udalosti". Jednoducho vytvoríte udalosť, ktorú uvidia aj Vaši klienti a môžu sa na ňu prihlasovať. Pri udalostiach si viete okrem názvu, dátumu a miesta konania nastaviť napr. aj tieto parametre:

  • kapacita udalosti,
  • povolené dátumy na prihlasovanie,
  • najneskorší dátum na odhlasovanie (teda dátum, dokedy sa môže odhlásiť aj sám klient bez straty kreditov/vstupov),
  • cenu udalosti (v podobe kreditov/vstupov, ktoré sa odpočítajú klientovi po prihlásení),
  • automatické upozornenie e-mailom o nadchádzajúcej udalosti 1 deň pred konaním (napr. o 16:00),
  • typ udalosti (napr. typ udalosti Masáže pre bábätká neuvidia klienti, ktorí majú záujem o Yogu pre dospelých),
  • bližší popis udalosti,
  • propagačný obrázok,
  • iné (napr. notifikácia o uvoľnenom mieste na poslednú chvíľu pre využitie tzv. náhradky, automatickú fakturáciu /ak ide o jednorázové a celodenné udalosti/ a automatické pripisovanie úhrady, čakacia listina a pod.).

Aby to bolo ešte jednoduchšie, pre tvorbu novej udalosti Vám pridáme funkciu "Kopírovať udalosť", a teda ak máte cvičenie Jumping každý týždeň, udalosti si len skopírujete a pri nových udalostiach len nastavíte správny dátum a čas.

K udalostiam môžete taktiež doplniť inštruktora / lektora, ktorý si môže kedykoľek skontrolovať obsadenosť udalosti, môže dostávať notifikácie o blížiacej sa udalosti a pod.

Je naozaj len a len na Vás, aby ste si fungovanie udalostí nastavili tak, aby Vám to čo najviac vyhovovalo a uľahčilo prácu - my Vám s radosťou poradíme a zapracujeme najlepšie možné technické riešenie.  Ušetrený čas môžete venovať napr. lepšie cielenému marketingu (napr. možnosť zakúpiť darčekové poukazy, narodeninové zľavy, meninové zľavy a pod.).

Nezabúdajte, že tak ako Vám ušetrí Váš nový systém kopu práce, Vaši klienti ho budú mať naozaj v obľube!

Udalosti prihlasenie

 

Newsletter, darčekové a zľavové kupóny

S nami bude Váš marketing efektívnejší. Keďže máte databázu súčasných a minulých klientov, môžete ich jednoducho osloviť s novou ponukou pomocou newslettra.

Poradíme Vám, aké údaje by ste mali od klientov požadovať pri registrácii, aby bola Vaša marketingová komunikácia čo najlepšie zacielená - ak napr. viete, že Vašim klientom je mamička s dieťatkom, ktoré má 6 mesiacov, nebudete jej posielať e-mailovú ponuku na kurzy CrossFit, ale oslovíte ju radšej s ponukou novo-otvoreného kurzu pre "Zdravý vývoj dieťaťa". Samozrejme je len na Vás, či a ako budete využívať aj funkciu "Newsletter" ...

Taktiež pre Vás môžeme vytvoriť v systéme funkciu "Darčekový poukaz", ktorý budú môcť Vaši klienti zakúpiť pre rodinu alebo priateľov a prinesú Vám nových klientov, zatiaľ čo Vaši klienti vyriešia napr. darček na Vianoce alebo narodeniny.

Ak chcete Vašim klientom posielať narodeninové alebo meninové poukazy, je to úplne jednoduché. Každý klient môže od Vás dostať špeciálny e-mail v deň svojich narodenín, v ktorom bude mať napr. 10 % zľavu na nákup 10 vstupov do fitness centra (platnosť zľavového kódu môžete ohraničiť napr. dňami). 

newsletter

 

BEZPLATNÁ KONZULTÁCIA

Kontaktujte nás na matus@datateg.sk alebo na 0905 750 626 a dohodnite si s nami bezplatnú konzultáciu. S radosťou Vám vysvetlíme, ako Vám nový (CRM) systém môže uľahčiť prácu, čo všetko dokáže vyriešiť a na testovacom systéme Vám ukážeme, ako to reálne funguje.