Inteligentné e-maily

Nestrácajte čas kopírovaním e-mailov, dopisovaním oslovenia alebo iných údajov. Navrhnite si predlohu Vášho e-mailu, systém za Vás doplní všetky potrebné údaje a e-mail odošlete jedným klikom alebo ho systém odošle úplne automaticky.

Inteligentné e-maily

Pokiaľ máte veľa klientov, Vaša komunikácia s nimi je v určitých fázach takmer vždy rovnaká - klientom posielate nové e-mailové ponuky, zmluvy, faktúry alebo iné notifikačné e-maily. Tak prečo si tieto opakujúce sa činnosti nezjednodušiť a radšej venovať čas niečomu inému?

Doplňovanie údajov do e-mailu

Do e-mailu, ktorý odošlete z nášho systému (a pritom sa bude stále "tváriť" akoby bol odoslaný z Vášho e-mailu alebo akéhokoľvek firemného e-mailu, ktorý si zvolíte) je možné automaticky doplniť akýkoľvek údaj, ktorý máte o klientovi uložený v systéme. Chcete klienta osloviť menom, priezviskom alebo prezývkou? Fúú, to je úplne jednoduché, systém sám doplní do e-mailu tieto údaje a Vy s tým nemusíte strácať čas. 

Ak chcete, systém môže do e-mailu doplniť napr. dátum a čas schôdzky, ktorú ste si pri klientovi poznačili, alebo dátum a čas udalosti, na ktorú sa klient prihlásil cez Vašu stránku/systém alebo ... alebo čokoľvek, čo je pri klientovi uložené ako jeho špecifický údaj.

Odosielanie automatických e-mailov

Organizujete podujatie a potrebujete pár dní pred podujatím zosumarizovať prihláseným klientom základné informácie a upozornenia? Všetko Vám nastavíme automaticky - napríklad niekoľko dní pred podujatím (alebo aj po ňom) dostanú všetci klienti informačný e-mail, kde sa automaticky doplnia údaje ako názov udalosti, dátum a čas udalosti, miesto konania a pod. A vy tento e-mail nemusíte vôbec odoslať - podľa nastavených pravidiel ho bude vždy odosielať váš systém (a e-mail môžete kedykoľvek deaktivovať).

Taktiež bude Váš systém schopný poslať automatický e-mail po určitom kroku klienta - vyplnil si klient údaje do zmluvy? Tak prečo by mu systém nemohol automaticky vygenerovať PDF zmluvu a odoslať ju e-mailom na podpis? Prihlásil sa na pohovor so zamestnávateľom? Zaplatil faktúru a aktivovala sa mu nová funkcionalita? Nahrali ste mu číslo poistnej zmluvy? Zmenil sa stav jeho reklamácie? Po každom kroku alebo v určitom časovom intervale môže (ale nemusí) Váš klient obdržať notifikačný e-mail. 

Poradíme Vám, kedy a v akom kroku je vhodné posielať klientom notifikačný e-mail a kedy to, naopak, vhodné nie je. Pomôžeme Vám spraviť Váš systém "user-friendly" nielen pre Vás, ale aj pre Vašich klientov. 

Newsletter

S nami bude Váš marketing efektívnejší. Keďže máte databázu súčasných a minulých klientov, môžete ich jednoducho osloviť s novou ponukou pomocou hromadného e-mailu, tzv. newslettra.

Napíšte a odošlite im hromadný e-mail cez Váš systém - prihliadame aj na zmeny v ochrane osobných údajov v podobe GDPR (tvorba databáz príjemcov, možnosť automatického odhlásenia sa z odberu newslettru), personalizácia e-mailu v podobe oslovenia a dávkovanie odosielania (napr. 20 e-mailov za minútu), aby neboli e-maily zastavené Vašim poskytovateľom hostingu resp. sa nezobrazovali ako spam u príjemcov.

Poradíme Vám aké údaje by ste mali od klientov požadovať pri registrácii, aby bola Vaša marketingová komunikácia čo najlepšie zacielená - ak napr. prevádzkujete hotel a viete, že Vašim kontaktom (v databáze klientov) je mladý pár, nebudete im posielať ponuku na rodinný pobyt, ale oslovíte ich radšej s romantickým víkendovým pobytom. Samozrejme je len na Vás, či a ako budete využívať funkciu "Newsletter" ...

Bezplatná konzultácia

Kontaktujte nás na matus@datateg.sk alebo na 0905 750 626 a dohodnite si s nami bezplatnú konzultáciu. S radosťou Vám vysvetlíme, ako Vám nový (CRM) systém môže uľahčiť prácu, čo všetko dokáže vyriešiť a na testovacom systéme Vám ukážeme, ako to reálne funguje.