Tvorba PDF a štatistiky

Potrebujete do zmluvy doplniť údaje o klientovi alebo vygenerovať akékoľvek PDF výstupy, štatistiky a reporty? Náš systém to všetko dokáže.

Tvorba PDF dokumentov

Poznáte to - ráno odpovedáte na e-maily a kontaktujete klientov, poobede stretnutie, popritom niekoľko telefonátov a večer ešte musíte poslať klientovi zmluvu a vyplniť do nej základné údaje. Spravíte chybu, zmluvu vyplníte nesprávne alebo zabudnete poslať s e-mailom prílohu a vyzerá to ... nie úplne profesionálne. A navyše, stojí Vás to čas.

S naším systémom sa PDF dokumenty (zmluvy, reporty a pod.) budú generovať automaticky - systém za Vás doplní údaje o klientovi a prípadne aj ďalšie údaje podľa toho, čo potrebujete.

Čo ak máte identifikačné údaje klienta, avšak niektoré náležitosti zmluvy sú u klientov vždy odlišné a museli by ste ich doplňovať do zmluvy tak či tak manuálne? Vyriešime to - generovanie PDF dokumentu (napríklad zmluvy) spravíme dvojkrokovo. Po stlačení tlačidla "Generovať zmluvu" sa zobrazí vyskakovacie okno, kde upravíte špecifické údaje klienta (napr. cena, množstvo, rozmery, dátum dodania a pod.) a tieto údaje sa zapíšu do PDF vygenerovanej zmluvy na správne miesto a nestane sa, že niečo zabudnete doplniť alebo vyplníte nesprávne.

Logické PDF reporty a zoznamy

Potrebujete na týždňovú poradu rovnaký report, ktorého tvorba Vám zaberie veľa času? Aj toto dokáže systém robiť za Vás - poviete nám logiku tvorby takýchto reportov a my Vám nastavíme systém tak, aby generoval takýto report kedykoľvek. 

Príklad z praxe: klient potreboval 2x do týždňa zoznam svojich klientov, ktorí sú prihlásení na pohovor so zamestnávateľom a zároveň chcel mať zvýraznených (napr. farebne alebo hrubším textom) klientov, ktorí nemajú uhradenú faktúru alebo majú národnosť inú ako SK/CZ. Tvorba takéhoto reportu v PDF je pomerne jednoduchá (samozrejme ak máte v systéme všetky potrebné údaje o klientovi, na základe ktorých, bude takýchto klientov sytém filtrovať).

Automatické štatistiky

Asi sa zhodneme na tom, že cieľom každého majiteľa / manažéra je posunúť firmu dopredu - zvýšiť tržby, znížiť náklady, odmeňovať predajcov podľa výkonu, zrýchliť splatnosť faktúr, včas podchytiť "neplatičov" a tak ďalej a tak ďalej ... Každý majiteľ alebo manažér vie, čo je pre jeho firmu momentálne ten najdôležitejší cieľ. Každý cieľ by mal byť merateľný a práve v tomto Vám pomôže systém na mieru.

Chcete vedieť objem faktúr po splatnosti (či už v percentách alebo v absolútnej hodnote)? Koľko dní je priemerná doba splatnosti faktúr? Alebo potrebujete vedieť počet uzavretých zmlúv za vybrané obdobie a/alebo zamestnanca? Vo Vašom systéme to vôbec nebude problém - nielenže môže systém automaticky zapisovať prijaté úhrady, ale Vám sám vypracuje prehľadné štatistiky čohokoľvek (samozrejme údaje na spracovanie štatistiky sa musia nachádzať v systéme).

Štatistiky sa nepretržite aktualizujú a teda nemusíte čakať, kým Vám potrebný výstup pošle účtovníčka, podriadený alebo nestrácate čas s jeho vypracovaním. Nižšie v galérii (pod týmto textom) nájdete prehľad grafov, ktoré môžete využiť vo Vašom systéme (samozrejme ide len o stručný prehľad). Štatistiky budú nielen automaticky aktualizované, ale aj nádherne spracované.

Bezplatná konzultácia

Kontaktujte nás na matus@datateg.sk alebo na 0905 750 626 a dohodnite si s nami bezplatnú konzultáciu. S radosťou Vám vysvetlíme, ako Vám nový (CRM) systém môže uľahčiť prácu, čo všetko dokáže vyriešiť a na testovacom systéme Vám ukážeme, ako to reálne funguje.