Prehľadná databáza klientov
Prispôsobíme Vám na mieru databázu klientov. Pridáme akýkoľvek filter, funkciu, export do PDF alebo excelu a mnohé iné. Všetko je možné a Váš systém bude "ušitý" na mieru podľa Vašich predstáv.
Databáza klientov na mieru
Ako evidujete svojich klientov (či už potenciálnych, súčasných alebo minulých)? Nebolo by super mať všetko na jednom mieste, prístupné hoci aj z mobilu? Presne o tom je naša databáza klientov na mieru.
Najlacnejšia možnosť ako evidovať svojich klientov je papier a pero, prípadne excel tabuľka. Toto riešenie je dostatočné, ak máte zopár klientov. Pokiaľ sa Vaše podnikanie rozrastá, čoskoro zistíte, že evidovať všetko v tabuľke je čoraz zložitejšie, nemáte už taký dobrý prehľad o svojich klientoch a najmä - čoraz viac času strávite administratívou (vystavím faktúru, odošlem klientovi, skontrolujem úhradu, zapíšem úhradu atď. atď.).
Všetko ale môžete mať online, presne podľa svojích predstáv a klientov si viete zatriediť (resp. sa budú zatrieďovať automaticky podľa určitých pravidiel) do rôznych databáz, napr. podľa ich stavu (potenciálny, aktuálny, minulý a pod.) alebo podľa akéhokoľvek kritéria, ktoré si zvolíte. Úvodný prehľad klientov Vám nastavíme tak, aby ste mali všetky základné informácie (s ktorými najčastejšie pracujete) ihneď viditeľné a mohli ste si klientov filtrovať podľa najdôležitejších kritérií.
V detaile klienta nastavíme zobrazovanie presne na mieru a budete vidieť len to, čo najviac potrebujete, resp. rozdelíme zobrazovanie do viacerých "podsekcií". Jednoducho - budete mať všetko tak ako chcete a nemusíte robiť už žiadne kompromisy.
Grafické rozlíšenie a poradie klientov
Každý stav klienta, stav faktúry (alebo akýkoľvek údaj, ktorý sa u klienta môže meniť) graficky zvýrazníme, aby bolo "čítanie" údajov jednoduchšie, prehľadnejšie a teda aj rýchlejšie. Chcete napríklad zvýrazniť červenou farbou klientov, ktorí neuhradili faktúru a zároveň je po splatnosti? Bez problémov!
V každej databáze klientov si môžete určiť, ako sa budú klienti zoraďovať - abecedne, podľa dátumu registrácie, podľa dátumu stornovania, podľa objemu nákupov, alebo podľa toho, ako ich zaradíte Vy. Neradi sa opakujeme, ale možné je naozaj všetko :-)
Import a export údajov
Pokiaľ potrebujete ku klientom doplniť špecifické údaje (napr. čísla poistných zmlúv, čísla sedadiel, čísla a dátumy pracovných povolení), dopracujeme do Vášho systému možnosť importovať tieto údaje hromadne - jednoducho ich vložíte do systému pomocou excel súboru a údaje sa podľa vybraného identifikátora (štandardne meno, priezvisko a e-mail klienta) priradia k správnym klientom a tento krok je možné spojiť napr. aj s automatickým odoslaním e-mailu iba klientom, ktorým takýto údaj do systému vložíte.
Ak naopak potrebujete akékoľvek údaje zo systému exportovať, doplníme možnosť exportu v štruktúre aká Vám vyhovuje (štandardne je to možné vo formáte PDF, CSV alebo Excel, avšak vieme zapracovať aj iné formáty exportov podľa Vašich požiadaviek).
Export Vám prispôsobíme presne na mieru podľa Vašich potrieb. Napríklad Vám pripravíme export pre zjednodušené zadávanie ePodacích hárkov na Slovenskej pošte, aby ste nemuseli ručne prepisovať mená a adresy klientov pri hromadných zásielkách - pre viac info pozrite TU.
Bezplatná konzultácia
Kontaktujte nás na matus@datateg.sk alebo na 0905 750 626 a dohodnite si s nami bezplatnú konzultáciu. S radosťou Vám vysvetlíme, ako Vám nový (CRM) systém môže uľahčiť prácu, čo všetko dokáže vyriešiť a na testovacom systéme Vám ukážeme, ako to reálne funguje.